Horecaondernemer Lok Man Li over de DeliverEbike

“Met een elektrische bezorgfiets kom je overal in de binnenstad”

Fiets met eigen logo en URL

Het idee om te bezorgen met de DeliverEbike deed Lok Man Li op tijdens een bezoek aan Amsterdam. “Daar zie je niks anders dan bezorgers die op een elektrische fiets rondrijden.” Terug in Maastricht informeerde hij meteen bij Ebike4Delivery of er ook mogelijkheden waren voor Maastricht. “We hebben de elektrische bezorgfiets eerst voor een jaar geleased om te kijken of het wat voor ons was. Dat beviel zo goed, dat we besloten om voor vier jaar vier DeliverEbikes te leasen. We kozen als kleur wit met ons eigen rode logo erop en lieten de URL van onze website in het frame plaatsen.”

Scooters niet handig

Naast de vier fietsen bezorgen ze bij het Sushi Centre ook nog met vier scooters. “De scooters gebruiken we alleen voor bestellingen die verder weg liggen. We bezorgen in een straal van 10 kilometer rondom Maastricht. Ze zijn niet handig om te gebruiken in de binnenstad. Je mag er niet alle straten mee inrijden, met een fiets wel.”

Onderhoud inclusief

“De DeliverEbikes zijn op de lange termijn goedkoper dan onze scooters en de ene auto die we nog hebben voor hele grote bestellingen. We betalen geen geld aan benzine en het onderhoud van de fietsen zit in het leasecontract. Ebike4Delivery garandeert een 24 uurs-service. Is er iets kapot dan wordt dat nog dezelfde dag gerepareerd of krijgen we een vervangfiets om toch ons werk te kunnen blijven doen. Een band plakken kunnen we wel zelf, maar als een beugel afbreekt of de remmen van de fiets niet meer goed werken, is het erg fijn dat dit meteen wordt opgelost zonder extra kosten.”

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws!

Ondernemer in Maastricht? Test de DeliverEbike gratis!

Duurzaam ondernemen

Lok Man Li onderneemt op meer vlakken duurzaam. “We zijn overgegaan op papieren zakken, hebben overal led-verlichting in ons afhaalrestaurant en we zorgen dat de airco en koelinstallaties goed onderhouden worden. Door deze installaties goed te onderhouden gaan ze langer mee en zijn ze zuiniger. Niet alleen milieuvriendelijke oplossingen, maar ook kostenbesparend.”

Probeer ook gratis een DeliverEbike

Als ondernemer ook een bezorgservice in Maastricht? Probeer dan ook eens 2 weken gratis de compacte bezorgfiets en ervaar zelf of een DeliverEbike ook iets voor jouw bedrijf is.

Meer weten? Download onze gratis whitepaper!

Download de whitepaper

error: Content is protected !!