Skip to content

Serviceformulier

Is jouw DeliverEbike toe aan service of onderhoud, heeft hij schade opgelopen of is er iets gestolen?

Via dit formulier kun je het volgende aanvragen:

  • Een servicebeurt: wanneer er iets kapot is aan de Deliverebike
  • Een onderhoudsbeurt: een check door onze monteurs om na te kijken of de DeliverEbike nog in de juiste staat verkeerd

en moet je meldingen doorgeven wanneer:

  • Er schade is: je hebt een (verkeers)ongeval gehad waardoor de DeliverEbike is beschadigd
  • De DeliverEbike gestolen is
  • Je een nieuwe set sleutels hebt aangevraagd via de AXA sleutelservice

Belangrijk: het formulier staat slechts één framenummer per formulier toe. Heb je meerdere DeliverEbikes die service -of onderhoudsbeurten nodig hebben? Verstuur het formulier dan per bezorgfiets opnieuw. Lees voor het invullen van het serviceformulier de service -en onderhoudsvoorwaarden. Het zich niet houden aan de voorwaarden kan leiden tot extra kosten.

Heb je een dringende vraag of opmerking? Mail dan naar service@ebike-nederland.com. Je mail wordt dan zo spoedig mogelijk beantwoord. Via dit e-mail adres kun je geen servicemeldingen doorgeven!

Sleutelservice

Via de AXA Sleutelservice kun je veilig en snel een reservesleutel voor je AXA-fietsslot bestellen. Meld dat je dit hebt gedaan via ons serviceformulier. Doe je dit niet? Ben je niet verzekerd tegen diefstal van je DeliverEbike.

Ben je de sleutels kwijt of zijn ze gestolen? Vul dan het serviceformulier in om een nieuw AXA-slot aan te vragen. 

error: Content is protected !!